Rentouttava työloma perinteiseen tapaan

Meillä siis alkoi hiihtoloma tänään. Kävin sitten kuvauttamassa itseni ja täytin henkilökorttihakemuksen. Poliisilaitoksella kelpasi, että näytin pankki-, kirjasto- ja KELA-korttiani sekä VR:n opiskelijakorttia.

Lähden Varkauteen sukulaisten luo huomenna (Perttu-fanit voivat bongata minut Tampereen asemalla 9.05 ). Lomalla mahdollisesti hiihdon ja lumitöiden lisäksi luen Paul Therouxin kirjaa Suuri junamatka, joka on toinen niistä kirjoista, jotka minun pitäisi lukea äidinkieleen tässä jaksossa. Se kertoo jonkun junia rakastavan miehen junamatkasta Aasian ympäri. Olen nyt kai Afganistanissa. Vai Pakistanissa?

Lisäksi minun on luettava ainakin matematiikkaa. Nyt on menossa kurssi 6, ja minun pitäisi alkaa ymmärtää jotain käänteisfunktioista. Olin eilen poissa tunnilta juuri, kun niitä käsiteltiin (haastattelin tupakka-hihhuleita, ks. edellinen merkintä), ja heti putosin kärryiltä. Voi voi Taavi*-parkaa. Hän on ollut koko viikon ulkomailla muiden ranskanlukijoiden kanssa. Hänellä on kiinniotettavaa.

Autokoulun teoriaa minun ei tarvitse lukea, sillä teoriamateriaalit ovat minulla CD:llä, eikä mummillani tietenkään ole tietokonetta. Haa haa!

Uskon vakaasti, että tästä tulee ihan kiva loma. On aina ilo tavata tuttuja.

Vastaa

Täytä tietosi alle tai klikkaa kuvaketta kirjautuaksesi sisään:

WordPress.com-logo

Olet kommentoimassa WordPress.com -tilin nimissä. Log Out / Muuta )

Twitter-kuva

Olet kommentoimassa Twitter -tilin nimissä. Log Out / Muuta )

Facebook-kuva

Olet kommentoimassa Facebook -tilin nimissä. Log Out / Muuta )

Google+ photo

Olet kommentoimassa Google+ -tilin nimissä. Log Out / Muuta )

Muodostetaan yhteyttä palveluun %s

