Mieliala riippuu

Minullakin on näitä tähän ikään kuuluvia mielialanvaihteluja, mutta (kuten tuttavani voivat todistaa) olen kuitenkin yleensä hyvällä tuulella. Miksi?

Onko minulla kenties jotenkin erityinen elämänasenne? Saattaa hyvinkin olla. Mutta olen huomannut yhden kiinnostavan asian mielialoistani.

Kun olen nukkunut paljon, olen yleensä hyvällä tuulella. Useimmat nuoret nukkuvat vain vähän, koska ovat vastuuttomia idiootteja (no se oli vitsi!).

On muuten huvittavaa, kun 10-vuotias veljeni on "young rebel" huomattavasti enemmän kuin minä. Minä "en vielä ole" siinä vaiheessa kuin hän.

Mielialanvaihteluita voi muuten huomata useimmissa MSN Spacesin blogeissa. Esimerkiksi Höyhentyynyssä (vertaa viimeisintä ja aiempaa merkintää), mikä ei nyt olekaan mikään ihme, kun on 2 vuotta valmistautunut yo-kokeeseen ja sitten tuntuu siltä kuin ei onnistuisi. No, pidän peukkuja pystyssä. Ennakkoanalyysejä siitä, miten koe meni, ei ole tullut. Toivottavasti se ei kieli ongelmista.

Sivuhuomautus. Isoäitini on kertonut minulle omasta yo-kokeestaan (joskus vuoden 60 tienoilla, kai). Kun hän tuli ensimmäisestä kokeestaan, hän oli aivan masentunut ja oli varma, että saa hylätyn. Mutta lopultapas hän saikin L:än! Mitäs siihen sanotte?

3 responses to “Mieliala riippuu

  • Sanna

    Meikäläisen mielialat taitaa tosiaan vetää ihan laidasta laitaan lyhyissä ajoissa…myös ilman yo-kokeita xD. Siitä taitaa johtua tuo mun "nimikin"…eli myrskyinen mitä myrskyinen :)enkusta en vielä ole viitsinyt laittaa mitään tuntemuksia kun tarttee ensin saada kunnon tulokset, mutta eiköhän sekin päivä pian koita. mutta itse koe meni oikeastaan ihan rennosti…mikä on varmaan sen ansioita, että purki turhautumistaan siihen, että valitti muille kuinka surkee on ja söi evääksi tarkoitettua suklaata päivää ennen kirjoituksia 😀

  • Perttu

    Asioiden purkaminen muuten tosiaan on mahtava tapa parantaa mielialaa 🙂 Blogissa ja muutenkin.

Vastaa

Täytä tietosi alle tai klikkaa kuvaketta kirjautuaksesi sisään:

WordPress.com-logo

Olet kommentoimassa WordPress.com -tilin nimissä. Log Out / Muuta )

Twitter-kuva

Olet kommentoimassa Twitter -tilin nimissä. Log Out / Muuta )

Facebook-kuva

Olet kommentoimassa Facebook -tilin nimissä. Log Out / Muuta )

Google+ photo

Olet kommentoimassa Google+ -tilin nimissä. Log Out / Muuta )

Muodostetaan yhteyttä palveluun %s

