Päivä lähinnä surkea

Minulla on harvoin "teiniahdistusta", mutta joskus kuitenkin. Tänään oli harvinaisen huono päivä. Ihmettelisin, jos jotakuta kiinnostaisivat pikku marinani, mutta kerrotaan nyt kuitenkin, koska blogin tarkoituksena on tyydyttää kirjoitustarpeeni.

Kävi ilmi, että rehtori on mennyt taas muuttamaan ensi vuoden kurssitarjotinta. Sen näin vasta nettivalinnasta. Pitkää saksaa hän on mennyt siirtämään niin, että se on muiden kurssien päällä. (Tai lienee, en löytänyt saksan kursseja yrityksestä huolimatta.) Joudun siis taas uudelleenjärjestelemään tulevat lukkarini.

Kun huomasimme, että kurssivalintasysteemi oli viimeinkin avattu, koko ATK-luokka oli tietysti täynnä väkeä tekemässä omia valintojaan. Kun viimein tuli minun ja Taavin (nimi muutettu) vuoro, ATK-opettaja hääti meidät pois, koska hänellä oli tunti!

Olin kerrankin panostanut läksyyn – tekemäni aineistoaineen luonnos (äikkään) oli ihan vaatimusten mukainen ja kai melko hyvin onnistunutkin. Sitten kävikin niin, että koko koulussa ei ollut tulostuskykyistä konetta! Tai ei ainakaan opiskelijoiden käytössä… Harmitti, koska olen nörtti ja välitän kouluhommista. Tai sitten yksinkertaisesti oli ikävää, että… No, antaa olla.

Päivän kohokohtia:

  • sain lopulta valmiiksi maisemamaalaukseni kuviksessa
  • tulee Teho-osasto
  • tänään pidetään taas Ursan luento, tällä kertaa aiheesta Mars-tutkimus
  • mielipidekirjoitukseni julkaistiin Ilta-Sanomissa. Yrittäkääpä bongata! Tästä en ole mitenkään innoissani, mutta onpa ensimmäinen kerta kun minulla on mielipide lehdessä. Aihe ei tosin ole mitenkään…. No, katsokaa itse.
2 responses to “Päivä lähinnä surkea

  • Waki

    Hahah, anteeksi tää siun blogi on vaan jotenkin niin.. Ei sille ole sanoja, omalaatuinen kenties. Satuin törmäämään tähän joku päivä ja oli pakko lukea lisää. Vaikutti niin hmm erikoiselta verrattuna joihinki muihin tai jotain [tässä fontissa on jotain todella pahasti pielessä o_O] Mutta joo. eh tapanani EI ole kommentoida tai lukea tuntemattomien ihmisten blogeja, oon liian antisosiaalinen siihen, mutta tää jotenki eksyi jostain silmiini ja vaikutti..[keksi sille sitten sana!] Tiedän, olen outo. Keh

  • Perttu

    Se lienee erikoinen siksi että minä olen erikoinen :)Tosin toivoisin, että ihmiset käyttäisivät sanaa "erityinen", sillä se on kaunistellusti kivempi.Kiva kun kommentoit.

Vastaa

Täytä tietosi alle tai klikkaa kuvaketta kirjautuaksesi sisään:

WordPress.com-logo

Olet kommentoimassa WordPress.com -tilin nimissä. Log Out / Muuta )

Twitter-kuva

Olet kommentoimassa Twitter -tilin nimissä. Log Out / Muuta )

Facebook-kuva

Olet kommentoimassa Facebook -tilin nimissä. Log Out / Muuta )

Google+ photo

Olet kommentoimassa Google+ -tilin nimissä. Log Out / Muuta )

Muodostetaan yhteyttä palveluun %s

