Synkkämielinen? Minäkö?

Kun katselin tuossa yhtä blogia, tajusin, että olen viime aikoina kirjoittanut vain lukijoita masentavia tekstejä. Missään muussa lukemassani blogissa ei ole koko ajan "käsitelty" tämmöisiä synkkiä asioita. OK, se tuli mieleen kun luin Höyhentyynyä ja siellä olevan linkkini kuvausta… No, ovathan tekstini käsitelleet ajankohtaisia aiheita ja…

No ok, luetellaanpa mistä olen kirjoitellut viime aikoina… Eutanasia, lääkäripula, poliitikkojen vilunkilupaukset, hullut fundamentalistikristityt ja verenhimoiset sudet… OK…

Onkohan tämä nyt kovin positiivinen juttu, että minä tällaisia aiheita käyn läpi päivästä päivään… En ole viikkoihin kirjoittanut muissa kategorioissa kuin "uutiset ja politiikka"!!

No niin, sovitaan, että seuraavat viestini tulevat olemaan hyviä tai hauskoja tai ei-masentavalla tavalla kiinnostavia juttuja. Sori että olen ollut masentava.

Sain ohjelmointihomman valmiiksi. Meidän täytyy saada tietty minimimäärä pisteitä päästäksemme C++-kurssista läpi. Pelkäsin jo joutuvani luovuttamaan, mutta ei! Juuri kun olin menettää toivoni, ongelma(t) ratkesi(vat) kuin itsestään!!!

Parasta mennä nukkumaan. Ai niin, läksyt! No, herätys on 6:50… Minä menen huomenna kouluun…

One response to “Synkkämielinen? Minäkö?

  • Sanna

    Tossa höyhentyynyn kuvauksessa mä nyt vain satuin kirjottamaan tuollaisen tekstin 🙂 hauska on ehkä huono sanavalinta, mutta en keksinyt silloin parempaakaan…ehkä "hieman humorististakin kritiikkiä arkipäivän jutuista kirjoittava" olis parempi…joka tapauksessa sun jutut on hyviä 🙂 ehkä hieman synkempiä juttuja on ollut tässä viime aikoina, mutta eihän elämässä aina auringonpaistetta ole…;)

Vastaa

Täytä tietosi alle tai klikkaa kuvaketta kirjautuaksesi sisään:

WordPress.com-logo

Olet kommentoimassa WordPress.com -tilin nimissä. Log Out / Muuta )

Twitter-kuva

Olet kommentoimassa Twitter -tilin nimissä. Log Out / Muuta )

Facebook-kuva

Olet kommentoimassa Facebook -tilin nimissä. Log Out / Muuta )

Google+ photo

Olet kommentoimassa Google+ -tilin nimissä. Log Out / Muuta )

Muodostetaan yhteyttä palveluun %s

