Eka viesti!!!!1!1111!1!

Hei!

Minun nimeni on Perttu ja tässä on blogini…. Näin ekaa kertaa kirjoittaessani en tiedä vielä mikä olisi paras kirjoitustyyli tai mistä pitäisi kirjoittaa.  Tulen varmaan muokkaamaan tätä ekaakin viestiäni vielä…

Aion kuitenkin tulevaisuudessa kertoilla kai lukiosta, ajankohtaisista aiheista ja kiinnostavista asioista. Valitettavasti tekstini taitaa olla niin kuivaa ettei kukaan kuitenkaan lue sitä, mutta mitäs väliä sillä nyt on??

Tervetuloa blogini lukijaksi.

2 responses to “Eka viesti!!!!1!1111!1!

  • Sanna

    No ei sun tekstejä ainakaan kuiviksi voi sanoa 🙂 mä puolestani yritän vahingoittaa ihmisten aivotoimintaa(siis jos joku vahingokseen eksyy mun sivuille :)) hyvin teinimäisillä teksteillä

  • Perttu

    Olen muuten "eksynyt" blogiisi muutamaankin kertaan. Jotenkin se kiinnostaa minua, ihan hyviä juttuja siellä. Kaiketi johtuu samasta iästä tms. Kiva kun kommentoit! 🙂

Vastaa

Täytä tietosi alle tai klikkaa kuvaketta kirjautuaksesi sisään:

WordPress.com-logo

Olet kommentoimassa WordPress.com -tilin nimissä. Log Out / Muuta )

Twitter-kuva

Olet kommentoimassa Twitter -tilin nimissä. Log Out / Muuta )

Facebook-kuva

Olet kommentoimassa Facebook -tilin nimissä. Log Out / Muuta )

Google+ photo

Olet kommentoimassa Google+ -tilin nimissä. Log Out / Muuta )

Muodostetaan yhteyttä palveluun %s

